Այսօր: Երեքշաբթի, 12 Նոյեմբերի 2024թ.
Աշտարակի համայնքապետարանի պաշտոնական կայք
Հյուրերի քանակը՝ 180
ԱՇՏԱՐԱԿԻ ՀԱՄԱՅՆՔԱՊԵՏԱՐԱՆ
 
ՀԱՄԱՅՆՔԻ ՂԵԿԱՎԱՐԻ ՄՈՏ ԸՆԴՈՒՆԵԼՈՒԹՅԱՆ ԳՐԱՆՑՈՒՄ




Փակել բոլորը
Ծառայությունը տրամադրվում է համայնքի ղեկավարի կողմից ընդունելություններ կազմակերպելու միջոցով քաղաքացիների բարձրացված խնդիրները, նրանց առաջարկությունները և բողոքները անմիջականորեն լսելու և համապատասխան լուծումներ տալու նպատակով:

1. Քաղաքացու բարձրացրած խնդրի լուծում
2. Համայնքի ղեկավարի մոտ քաղաքացիների ընդունելություն յուրաքանչյուր շաբաթվա ուրբաթ օրը` ժամը 10:00-ից,
3. Ծառայության տրամադրման մերժում:

1. Նախնական քննարկման արդյունքում քաղաքացու բարձրացրած խնդրի լուծում,
2. Ծառայության տրամադրման համար անհրաժեշտ փաստաթղթերի փաթեթի ոչ լիաժեք ներկայացում,
3. Ներկայացված փաստաթղթերում կեղծ տեղեկությունների բացահայտում,
4. Համայնքի ղեկավարի իրավասությունների շրջանակից դուրս և/կամ գործունեության բնագավառին չվերաբերվող խնդրի բարձրացում:

Առավելագույնը 7 աշխատանքային օր



Քաղաքացիների և տնտեսվարող սուբյեկտների իրավունքի բնագավառ
ԱՇՏԱՐԱԿԻ ՀԱՄԱՅՆՔԱՊԵՏԱՐԱՆ
Հասցե՝
Ն.ԱՇՏԱՐԱԿԵՑՈՒ 7
Հեռախոս՝
/0232/3-10-26
Էլ. փոստ՝
ashtarakmunicipality@gmail.com
Աշխ. օրեր՝
Երկ., Երք., Չրք., Հնգ., Ուրբ.,
Աշխ. ժամեր՝
9:00-18:00

1. Համայնքի ղեկավարի մոտ ընդունելության գրանցման թերթիկ՝ լրացված սահմանված ձևով։ Թերթիկի ձևը տրամադրում է համայնքապետարանի աշխատակազմի աշխատակիցը։ Թերթիկի ձևը հնարավոր է ներբեռնել նաև համայնքապետարանի պաշտոնական էլեկտրոնային կայքի տեղեկատուներ բաժնի ձևաթղթերի շտեմարանից,
2. Ընդունելության դիմած քաղաքացու անձը հաստատող փաստաթղթի բնօրինակ,
3. Ընդունելության խնդրին առնչվող փաստաթղթեր (անհրաժեշտության դեպքում):

1. Համայնքի ղեկավարի մոտ ընդունելության գրանցման լրացված թերթիկը ներկայացվում է համայնքապետարանի աշխատակազմի աշխատակցին անձամբ։ Էլեկտրոնային ստորագրությամբ վավերացված թերթիկը հնարավոր է ուղարկել նաև համայնքապետարանի պաշտոնական էլեկտրոնային փոստի միջոցով,
2. Թերթիկները կարող են ներկայացվել յուրաքանչյուր աշխատանքային օրվա ընթացքում,
3. Թերթիկի հետ ներկայացվում են ընդունելության խնդրին առնչվող փաստաթղթեր (անհրաժեշտության դեպքում),
4. Համայնքապետարանի աշխատակազմի աշխատակիցը ներկայացված թերթիկները, անձը հաստատող փաստաթղթի պատճենը և փաստաթղթերը հանձնում է աշխատակազմի քարտուղարին,
5. Աշխատակազմի քարտուղարը սահմանված ընթացակարգով կազմակերպում է թերթիկներում նշված խնդրիների նախնական քննարկում աշխատակազմի համապատասխան մասնագետների միջոցով,
6. Մինչև ընդունելության օրը քաղաքացու բարձրացրած խնդրին համապատասխան լուծում չտրվելու դեպքում, քաղաքացին ընդգրկվում է ընդունելության հերթագրվածների ցուցակում,
7. Աշխատակազմի համապատասխան աշխատակիցը հեռախոսազանգի կամ էլ. փոստի միջոցով հերթագրված քաղաքացիներին ծանուցում է ընդունելության օրվա և ժամի մասին:
8. Համայնքի ղեկավարի մոտ կազմակերպվում է ընդունելություն:

Անուն՝
Մարինե Սարդարյան
Հասցե՝
Ն.ԱՇՏԱՐԱԿԵՑՈՒ 7
Հեռախոս՝
(0232) 3-10-26
Էլ. փոստ՝
ashtarakmunicipality@gmail.com
Պաշտոն՝
Գործավար

1. Նախնական քննարկման արդյունքում քաղաքացու բարձրացրած խնդրի լուծում,
2. Ծառայության տրամադրման համար անհրաժեշտ փաստաթղթերի փաթեթի ոչ լիաժեք ներկայացում,
3. Ներկայացված փաստաթղթերում կեղծ տեղեկությունների բացահայտում,
4. Համայնքի ղեկավարի իրավասությունների շրջանակից դուրս և/կամ գործունեության բնագավառին չվերաբերվող խնդրի բարձրացում:

1. Վարչական կարգ
Բողոք կարող է ներկայացվել ակտն ընդունած վարչական մարմին.
ա) վարչական ակտն ուժի մեջ մտնելու օրվանից 2 ամսվա ընթացքում,
բ) վարչական մարմնի կողմից գործողություն կատարելու օրվանից մեկ ամսվա ընթացքում,
գ) վարչական մարմնի կողմից անգործություն ցուցաբերելու օրվանից 2 ամսվա ընթացքում։

2. Դատական կարգ
Վարչական դատարան հայց ներկայացնելու միջոցով՝ ՀՀ վարչական դատավարության օրենսգրքով սահմանված կարգով:

(35.48 Կբ) Ընդունելության թերթիկի ձև
ՄԵՐ ԿՈՆՏԱԿՏՆԵՐԸ
ՄԻԱՑԵՔ ՄԵԶ
ՀՂՈՒՄՆԵՐ
Ն.ԱՇՏԱՐԱԿԵՑՈՒ 7
/0232/3-10-26
ashtarakmunicipality@gmail.com
Պաշտոնական էլ. փոստ` 10018633@e-citizen.am
(միայն www.e-citizen.am համակարգով ծանուցումների համար)



© 2008 - 2024 Հեղինակային իրավունքները պաշտպանված են
ԱՇՏԱՐԱԿԻ ՀԱՄԱՅՆՔԱՊԵՏԱՐԱՆ
Մշակող   ՏՀԶՎԿ ՀԿ
Համայնքային կառավարման տեղեկատվական համակարգ 210
ԲԿԳ Մրցանակ 2015 - OGP Award 2015
2015 Regional Winner